RF3 World Firmax3 Malaysia

Kenali RF3 World?

Syarikat e-dagang RF3 World Sdn. Bhd merupakan syarkat penuh milik Bumiputera yang sedang berkembang maju.

RF3 WorldSesuai degan moto Beauty Healthy Luxury, syarikat RF3 World menampilkan keunikan produknya yang tampak lebih berkualiti tinggi dan berkesan serta sesuai kepada pengguna yang mementingkan kecantikan dan kesihatan secara dalaman dan luaran.

Setelah dua (2) bulan memasuki pasaran, RF3 World telah berjaya melebarkan sayap perniagaan ke seluruh negara termasuklah Sabah dan Sarawak. RF3 World juga bakal memasuki pasaran Indonesia dalam masa terdekat serta negara-negara Asian yang lain. Hasil gabungan produk yang hebat serta pengurusan yang cekap, pasaran RF3 World telah berkembang pesat dalam masa yang singkat.

Kelulusan KKM & HalalMenariknya, produk RF3 World ini mendapat Sijil Piawaian Pengeluaran Makanan dengan Amalah Pengilangan Yang Baik atau Good Manufacturing Practices (GMP) bagi pengeluaran dan penjualan berkaitan ubat-ubatan, produk, pemakanan kesihatan, framaseutikal dan pengurusan makanan. Perkara yang lebih mustahak, produk sememangnya telah mendapat KELULUSAN daripada Kementeriaan Kesihatan Malaysia (KKM) dan Pensijilan HALAL daripada Jakim.
Kelulusan KKM, GMP & Halal

Peluang Perniagaan Bersama RF3 World

Disamping produk yang hebat, RF3 World juga menyediakan peluang perniagaan yang mudah kepada bakal usahwan dalam meningkatkantaraf hidup melalui peningkatan pendapatan. Peluang perniagaan ini sangat mudah kerana hanya memerlukan modal yang kecil namun, menghasilkan keuntungan yang berlipat ganda.

Bagi melahirkan usahawan yang berkualiti, pihak RF3 World telah menubuhkan RF3 Akedemi yang dipimpin oleh Tuan Jamal Haji No yang berpengalaman luas sebagai mentor yang memberi motivasi serta input untuk menjadi usahawan yang berjaya, berpengetahuan dan berkualiti. Kursus yang disediakan sangat berguna kepada mereka yang ingin menimba ilmu serta meningkatkan jati diri sebagai usahawan yang berwawasan.

Variasi Produk RF3 World

RF3 World mempunyai pelbagai prodsuk yang menarik khusus terhadap kecantikan dan kesihatan dalaman serta luaran. Terdapat empat (4) produk utama yang mendapat sambutan hangat oleh penggunanya. Produk-produk tersebut antaranya adalah:

 

1. FirMax3 

Firmax3FirMax3 ialah produk krim penegang kulit sempurna yang menerajui dan pertama di Malaysia dengan menggunakan kaedah terapi daripada bahan tumbuhan semulajadi dari pelbagai negara dan diproses menggunakan teknologi Nano bertindak untuk menegangkan kulit.

Produk FirMax 3 ini merupakan bintang baru dunia kecantikan dan Bio-perubatan yang lebih berkesan kerana kandungan istimewanya diketahui sebagai mengimbangi pebgeluaran harmon secukupnya untuk kesihatan dan kehidupan yang sempurna. Disamping, sebagai pencegah phytohormone, mengimbangi metabolisma, antioksida dan merehatkan otot.

Formulasi berkesan daripada Perancis ini dihasilkan untuk kecantikan sama ada lelaki mahupun wanita.

2. SoulMax 3

Soulmax3: Lets your beauty shine inside youSoulMax 3 adalah sejenis produk minuman yang bertindak sebagai anti-penuaan dan antioksidan yang sangat berkesan. Ia dirumus khas untuk melengkapkan rutin penjagaan kesihatan secara dalaman mahupun luaran.

Soulmax3 membantu dalam mengaktifkan sel induk, mengatasi kesan penuaan secara berterusan dengan mencipta satu kesan keajaiban anti penuaan yang benar-benar terbukti supaya kekal lebih muda,cantik dan sihat. Disamping, ia bertindak sebagai agen pemutih dan menterbalikkan proses penuaan sehingga 10 - 20 tahun lebih muda.

Minuman kesihatan semulajadi ini merupakan gabungan hasil dormula dan penyelidikan saintidik melalui pengaplikasian 7 teknologi daripada 6 negara iaitu dengan memberi penumpuan khusus kepada punca serta bagaimana untuk mengatasi penuaan tersebut.


3. O2Max 3

O2max3O2Max 3 ialah sejenis serum khusus untuk mencerahkan kulit iaitu menggunakan oksigen sebagai penghantar erum masuk ke dalam sel-sel kulit dan seterusnya dapat membersihkan, memperbaiki, memulih dan membunuh bakteria di wajah anda.

Ia juga dapat mengubah tekstur kulit agar kelihatan lebih cantik, licin, gebu dan halus. DIsamping, menghidrat dan menambah antioksida pada permukaan kulit agar penampilan lebih kelihatan berseri, bercahaya, bersinar, dan memberi gaya hidup lebih ceria. Digabungkan dengan adunan sinergi rejuvenator kulit yang terbukti memberi kesan yang terbaik. Serum O2Max 3 dirumus daripada serum pokok merah Amazon Sange de drago, amat berkesan secara sinegri dengan bahan aktif serta membantu menegangkan kulit agar kelihatan gebu.


Kebaikan Serum O2Max 3
  •  Mengurangkan kemunculan kedutan dan tompok penuaan
  • Menggebukan kulit agar kelihatan muda
  • Menggurangkan garis-garis halus, menegangkan dan mencegah penuaan pra-matag.
  • Mengimbangi minyak pada kulit, mencegah lembapan hilang dari kulit dan menguatkan fungsi perlindungan kulit.
  • Agen pelembab dalam produk penjagaan kulit  
  • Membantu mengurangkan kesan srecth markdan kesan age spot 

 

4. SliMax 3

Slimax3 LangsingSliMax 3 sangat unik dan istimewa kerana ia dikeluarkandengan menggunakan teknologi Nano iaitu Monte Carlo Technology berdasarkan gel air yang mengandungi 19 ramuan terpilih sehingga memberi kesan yang ketara kepada penggunanya.

Ia sangat sesuai digunakan oleh kaum wanita lepas bersalin atau yang engalami kegemukan. Selain itu, dapat membantu mengurangkan masalah selulit. Keistimewaannya, gel ini tidak meleket, tidak panas dan aromanya sangat harum jika dibandingkan dengan produk sejenis yang lain di pasaran.

Bagi mendapatkan hasil yang lebih efektif, sebaiknya ia digunakan pada waktu malam selepas mandi dan sebelum tidur. Jika diguna bersama dengan krim FirMax 3 maka hasilnya tampak lebih menajubkan. 

Testimoni Pengguna. 


Produk RF3 World sememangnya sudah mendapat tempat khusus kalangan penggunanya. Keberkesanaan prosuk ini lebih diperkukuh dengan testimoni-testimoni daripada pengguna sama ada pengguna yang menggunakan prosuk SoulMax 3, FirMax 3, O2Max3 dan SliMax3.

Penerimaan Dunia Terhadap RF3 World


Berikut merupakan testimoni-testimoni oleh pengguna yang menggunakan produk RF3 World.

Testimoni 1



Testimoni 3

Jommm... sertai Contest Cari Duit Raya 2016. Contest bermula pada 20 Februari 2016. Sebanyak dua (2) kategori yang dipertandingkan iaitu: i) Kategori SEO dan ii) Bonus (Share Facebook terbanyak).


Sertai Contest cari Duit Raya 2016!! Dengan menyertai contest ini, anda berpeluang untuk memenangi wang tunai sebanyak RM2,000!


Contest ini merupakan contest anjuran oleh well known blogger iaitu saudari Akma OmarContest pada kali ini, beliau mengetengahkan produk khusus daripada Syarikat RF3 World.
Contest Cari Duit Raya 2016
Contest Cari Duit Raya 2016!

Anda juga oleh boleh menjadi penaja! Dengan menaja hanya RM100, maka, LINK penaja wajib dimasukkan dalam setiap entri peserta. Ingat! Tarikh akhir untuk menjadi penaja ialah pada 31 Mac 2016 (TAMAT!!!).

Menyertai contest ini, anda perlu menghasilkan review terbaik mengenai RF3 World Firmax3 Malaysia melalui blog masing-masing.

Anda wajib menyertakan quotes ini sebagai SYARAT menyertai contest;

RF3 World syarikat pengeluar produk yang khusus untuk kesihatan dalaman dan luaran. Terdapat empat (4) produk terbaik yang sering mendapat permintaan tinggi, iaitu:

1.    SOULMAX3
2.    FIRMAX3
3.    O2MAX3
4.    SLIMAX3

RF3 World juga membuka peluang keusahawanan kepada mereka yang minat untuk menjadi usahawan. Anda dapat menjadi usahawan sebuah syarikat produk hebat, tanpa modal yang tinggi dan menghasilkan keuntungan yang berlipat ganda.

Untuk sebarang informasi tentang produk boleh hubungi Team Agen RF3 World yang merupakan pengedar sah RF3 World.

Facebook Page: RF3 World
Nor Jannah: 017-3448876
Yuli: 019-3025099
Mahani: 011-31248158
Faezah: 012-9063849

PENGHARGAAN dan SOKONGAN kepada penganjur dan penaja-penaja Contest RF3 WORLD FIRMAX3 MALAYSIA.


Contest ini dianjurkan oleh: AkmaOmar.com ditaja bersama dengan


Suntingan oleh: jinus J. 

Postingan terkait:

12 Tanggapan untuk "RF3 World Firmax3 Malaysia"

  1. wah join gak...singgah blog saya ya, support each other. semoga terpilih antara pemenang
    http://www.ummiseri.com/rf3-world-firmax3-malaysia/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya saya try join untuk menimba pengalaman saja hehe.. Ok sure nanti saya akan blogwalking to your blog juga hehe... Betul, saya setuju; support each other sangat penting khusus bagi blogger baru seperti saya hehe... See you there!

      Delete
  2. Hai....Goodluck yer...Dari Kontest yang sama

    http://www.myideakini.com/2016/04/rf3-world-firmax3-malaysia.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai...Terima kasih Nur Khairul. Good luck untuk anda juga..

      http://mygoingdistant.blogspot.com

      Delete
  3. Hai...Jenus Juis kerana sudi blogwalking di blog saya dan saya telah membalas kunjungan anda. Artikel padat dengan info berkaitan RF3 World Firmax3 malaysia. semoga berjaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Sensai2020! Apa khabar? Sama-sama, dan terima kasih juga atas kunjungan anda. Saya sangat menghargainya. Mohon tunjuk ajar ya. Semoga berjaya juga!

      Delete
  4. RF3World memang terbaik. :) .. Good luck bro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sesungguhnya RF3 World memang terbaik!!! Terima kasih bro calrase

      Delete
  5. Tahniah kerana cuba untuk menduga kebolehan diri sebagai blogger untuk kontest SEO RF3 World Firmax3 Malaysia ni.

    Semoga berjaya dalam kontest ni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih saudara Hasrul H. kerana sokongan tersebut. Saya sudah cuba yang terbaik namun, sejak kebelakangan ini entri saya tidak dapat diindex oleh google. Disebabkan itu, entri saya walaupun, page 10 sama sekali tidak tersenarai dalam carian google. Saya sudah membuat kaedah fetch as Google, namun, entri saya masih tidak dapat diindex.

      Oleh itu, mohon khidmat nasihat daripada saudara HH. Tq..

      Delete
  6. Assalam baru sempat BW

    Terima kasih sudi join. Semoga berjaya ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam sejahtera... Sama-sama saudari Akma. Cuma untuk mendapatkan pengalaman sahaja..

      Terima kasih:-)

      Delete