Mengenal Abjad Dan Sebutan Dalam Bahasa Sepanyol

Abjad Dan Sebutan Dalam Bahasa Sepanyol 


Kita bertemu sekali lagi di dalam tutorial Bahasa Sepanyol. Post pada kali ini, saya ingin berkongsi tentang abjad serta sebutannya. Sepanjang mempelajari Bahasa Sepanyol, saya mendapati bahawa cara sebutan dalam bahasa ini sangat menarik dan sememangnya unik.

Gambar rajah di bawah menunjukkan abjad dan cara untuk menyebutnya.

Bagaimana?

Keunikan sebutan dalam Bahasa Sepanyol dapat dilihat melalui beberapa gabungan abjad yang seterusnya membentuk satu (1) sebutan khusus. Mari kita sama-sama mengenali abjad-abjad tersebut;
 

Selamat mencuba! Saya yakin anda pasti boleh. Saya berharap post saya ini dapat membantu meingkatkan penguasaan sebutan anda dalam penguasaan Bahasa Sepanyol. Jika punyai kemusykilan atau pertanyaan anda boleh tinggalkan komen dalam post ini atau anda juga boleh menghubungi saya melaui contact saya.

Postingan terkait:

1 Tanggapan untuk "Mengenal Abjad Dan Sebutan Dalam Bahasa Sepanyol"